search

راهیابی ۶ تیم به مرحله انتقال فناوری و سرمایه گذاری مرکز توسعه نوآوری بوم‌تک

مراسم اختتامیه جشنواره کارآفرینی بوم‌تک برگزار شد

 

نخستین دوره جشنواره کارآفرینی سبز بوم‌تک با شناخت طرح‌ها و ایده‌های برتر به کار خود پایان داد.

مراسم اختتامیه این جشنواره، روز چهارشنبه ۱۱ مردادماه با حضور سرمایه‌گذاران، کارآفرینان، تیم‌های برگزیده و صاحبان طرح‌های منتخب در دانشگاه علم‌وصنعت ا برگزار شد.

در مراسم اختتامیه این جشنواره تیم‌های برتر از میان بیش از ۲۸۰ طرح و ایده ارسالی انتخاب و معرفی شدند.

در طول برگزاری جشنواره به منظور توسعه و پیشرفت هر چه بهتر طرح‌های ارسالی، برنامه‌های متعددی شامل ۶ کارگاه آموزشی و بیش از هزار نفر-ساعت آموزش حضوری به تیم‌ها ارائه شد. از تیرماه امسال مرحله اول داوری طرح‌ها در ابتدا به صورت غیرحضوری و پس از آن با حضور اعضای تیم‌ها در کمیته علمی جشنواره شروع شد. در پایان و پس از بررسی‌های صورت گرفته ۱۲ طرح و ۳ ایده برتر به بخش نهایی جشنواره راه  پیدا کردند.

از میان ۱۲ طرح راه‌یافته به مرحله نهایی در نهایت ۶ تیم با جلب نظر داوران توانستند وارد مرحله شتابدهی شوند.

اولین دوره جشنواره کارآفرینی سبز بوم‌تک فروردین ماه سال جاری با موضوع فناوری‌های پاک (Clean-Tech) آغاز به کار کرد. در این جشنواره طرح‌ها و ایده‌هایی با موضوعات فناوری اطلاعات، انرژی‌های‌نو و تجدید‌پذیر، شیمی سبز، حمل‌و‌نقل سبز، فناوری بازیافت، شهر هوشمند، باتری و ذخیره‌سازها، مدیریت پسماند و نانو فناوری مورد بررسی و داوری قرار گرفت.

دوره اول جشنواره کارآفرینی بوم‌تک در دو بخش محصولات و ایده‌ها برگزار شد. در بخش محصولات نوآور جشنواره، تیم برتر پس از گذراندن دوره یک ماه پیش شتابدهی،  محصول خود را به سرمایه‌گذاران ارائه دادند. در بخش دوم جشنواره که به معرفی ایده‌های برتر اختصاص داشت، ۳ طرح برتر جشنواره کارآفرینی بوم‌تک معرفی و به برترین طرح‌ها به ترتیب جوایز ۳۰، ۲۰ و ۱۰ میلیون ریالی اهدا شد.

نخستین دوره جشنواره کارآفرینی بوم‌تک روز ۲۸ فروردین ماه سال ۹۶ طی مراسمی رسمی با حضور اعضای کمیسیون انرژی مجلس، فعالان حوزه انرژی و محیط زیست کشور، کارآفرینان و صاحبان ایده در دانشگاه علم‌وصنعت آغاز به کرد.

این دوره از جشنواره با همکاری سازمان توسعه منابع انرژی، سازمان حفاظت محیط‌ زیست، دانشگاه تربیت مدرس، شرکت فناوری‌های راهبردی بنیان، موسسه دانش بنیان برکت و شتابدهنده نوتک برپا شد و پس از بررسی و انتخاب تیم‌های برتر از میان ۲۸۰ طرح و ایده ارسالی به کار خود پایان داد.

 

 

برچسب ها :

با عضو شدن در خبرنامه از آخرین اخبار جشنواره مطلع شوید

Comments

perm_identity

email

mode_edit

No comment Yet !